Włoski producent motocykli Ducati rozpoczął prezentację nowości od drugiej połowy roku, a pierwsza gama motocykli na rok 2007 przedstawiła się podczas targów Intermot w niemieckiej Kolonii. Nie zabrakło limitowanej edycji Desmodedici RR czy zmodyfikowanego Monstera S4R Testastretta.

Druga gama nowości zaprezentowała się podczas rodzimych targów EICMA w Mediolanie, gdzie zadebiutował superbike Ducati 1098, włącznie z wersją 1098 S, które stopniowo zastąpią model 999. W tej rakiecie drogowej pracuje dwucylindrowy silnik w układzie L o mocy 160 KM (118 kW) przy 9750 obr./min i momencie obrotowym 125 Nm przy 8000 obr./min.

Federico Minoli, prezydent Ducati, powiedział niedawno, że podobną wymianę generacyjną przygotowano także dla mniejszego motocykla sportowego 749. Chodzi o logiczny krok, a jego przebieg podobny będzie do modelu 999/1098. W przyszłym roku podczas mediolańskich targów firma oficjalnie zaprezentuje Ducati 848, superbike z nowoczesnym dwucylindrowym silnikiem w układzie V, którego cylindry rozwierają się pod kątem 90 stopni. Można się domyślać, że dzięki większej pojemności silnik będzie oferował wyższą moc i większy moment obrotowy. Nowe, regulowane podwozie będzie sztywniejsze i nie zabraknie nowoczesnych komponentów, takich jak przednie hamulce promieniowe, widelec upside-down i 17-calowe koła ze stopów lekkich.