Podczas wtorkowej konferencji prasowej w Warszawie prezes Suzuki Motor Poland Piotr Dulnik poinformował, że niebawem jego firma zostanie nowym sponsorem tytularnym kieleckiego stadionu, który obecnie nosi nazwę "Kolporter Arena". "Będziemy to finalizować z prezesem Korony i mam nadzieję, że w ciągu najbliższych tygodni ten logotyp zostanie wymieniony" – podkreślił.

Współpraca pomiędzy Koroną a firmą Suzuki trwa od stycznia. W lipcu japoński koncern motoryzacyjny został głównym sponsorem kieleckiego klubu. Jak przekazał Dulnik, w ostatnich dniach ta współpraca została rozszerzona po raz kolejny, tym razem o wsparcie finansowe Korony przy pozyskiwaniu nowych, wartościowych piłkarzy.

"Podejmiemy się nowego wyzwania, jakim będzie wygospodarowanie dodatkowych środków na podpisywanie kontraktów z piłkarzami dobrymi, rokującymi, którzy będą mogli zasilić klub" – powiedział Dulnik.

"Gdy nie będzie nas stać na jakiegoś zawodnika, będziemy o tym rozmawiać z prezesem Suzuki, ale to nie działa od dnia dzisiejszego, nie mamy takiej potrzeby. Mamy zaufanie do swojej kadry, jesteśmy zadowoleni z piłkarzy, jakich mamy i wyników, choć po drodze uciekło nam kilka cennych punktów" – zaznaczył prezes Korony Krzysztof Zając.

Stadion przy ul. Ściegiennego został wybudowany w latach 2004-2006. Maksymalnie może pomieścić 15 500 widzów. W 2014 r. sponsorem tytularnym stadionu został były właściciel zespołu - spółka Kolporter.

Oprócz spotkań ligowych odbywały się na nim mecze reprezentacji kraju, a w 2012 roku finał Pucharu Polski. W 2017 r. rozegrano tam trzy mecze fazy grupowej mistrzostw Europy w piłce nożnej do lat 21.

Po siedmiu kolejkach ekstraklasy Korona, z dorobkiem 11 punktów, zajmuje 8. miejsce w tabeli. Najbliższe spotkanie kielczanie rozegrają w niedzielę 16 września, kiedy na wyjeździe zmierzą się z Pogonią Szczecin.