Logo
WiadomościAktualnościEuropejscy klienci wybierają bezpieczeństwo

Europejscy klienci wybierają bezpieczeństwo

Autor Robert Rybicki
Robert Rybicki

Właściciele nowych samochodów w Europie Zachodniej inwestują zdecydowanie chętniej w urządzenia poprawiające bezpieczeństwo jazdy niż w sprzęt dostarczający rozrywki i informacji. Takie wnioski można wyciągnąć z analizy ankiety przeprowadzonej ostatnio przez amerykański instytut badania opinii publicznej J.

D. Power. I tak 84 proc. ankietowanych chciałoby mieć w swoim samochodzie opony odporne na przebicie, 82 proc. układ kontroli stabilności, 76 proc. system ostrzegający o znalezieniu się obiektu w martwym polu, a tylko 42 proc. dostęp do internetu. Najwięcej badanych (89 proc.) wybrało ogrzewaną przednią szybę.

Autor Robert Rybicki
Robert Rybicki
Powiązane tematy: