Logo

Europejski finał konkursu Złota Kierownica 2010

Robert Rybicki
Robert Rybicki

Była to35. edycja tego prestiżowego plebiscytu. „Auto Świat” orazpisma motoryzacyjne z 17 krajów Europy uczestniczyły w nim po raz drugi. Do finału trafiło 19 aut, które we wszystkich krajach biorących udział w plebiscycie zdobyły najwięcej głosów czytelników.Przypomnijmy, że łącznie było 42 kandydatów.

Na torze Fiata w Balocco finaliści byli testowani przez redaktorów naczelnych 18 pism motoryzacyjnych, inżynierów i techników samochodowych, kierowców rajdowych i wyścigowych oraz gwiazdy kina, telewizji i sportu (Boris Beckeri Władimir Kliczko).

W sumie 41 jurorów w ciągu 3 dni testów oceniło niemal każdy detal auta: zachowanie na zakręcie i nierównej nawierzchni, wyposażenie i cenę, jakość wykończenia i komfort, zużycie paliwa i koszty utrzymania, przyspieszenie i elastyczność oraz hamowanie. Profesjonalny tor w Balocco pozwalał na wszechstronne przetestowanie samochodui obiektywną punktację w skali od 0 do 8 pktza poszczególne kategorie.

Zróżnicowane gusta jurorów i kryteria ocen były gwarancją sprawiedliwego wyniku końcowego.W galerii prezentujemy laureatów Złotej Kierownicy 2010. W kilku przypadkach wygrali faworyci czytelników „Auto Świata”.

Autor Robert Rybicki
Robert Rybicki
Powiązane tematy: Wiadomości
Przeczytaj skrót artykułu
Zapytaj Onet Czat z AI
Poznaj funkcje AI
AI assistant icon for Onet Chat

To jest materiał Premium

Dołącz do Premium i odblokuj wszystkie funkcje dla materiałów Premium:

czytaj słuchaj skracaj

Dołącz do premium
Skrót artykułu