Konstrukcja dwumiejscowego coupé GTS jest oparta o centralną stalową rurę, która stanowi podłużną oś samochodu. Do niej nawiązuje przestrzenna rama, do której przymocowana jest kompozytowa karoseria oraz wszystkie podzespoły.
Silnik umiejscowiony jest przed tylną osią i dysponuje mocą 262 KM, wersja z kompresorem marki Rotrex Farbio GTS generuje moc 384 KM.
Auto o masie 1048 kg jest 4200 mm długie, 1895 mm szerokie i 1180 mm wysokie, a długość rozstawu osi to 2675 mm, Według zapewnień producenta Farbio GTS rozpędza się z 0 do 96 km/h w 4,8 s (w wersji z doładowaną jednostką waży 1066 kg i do 96 km/h przyśpiesza w 3,9 s). Prędkości maksymalnej producent nie podaje.
W skład zawieszenia wchodzą amortyzatory z możliwością pełnej regulacji oraz sprężyny marki Eibach. W GTS’ie użyto hamulców AP Racing z tarczami o średnicy 350 mm z przodu i 328 mm z tyłu.
Wnętrze jest przestronne, komfortowe i ergonomiczne, zamontowano w nim sportowe fotele Sparco. W skład wyposażenia standardowego wchodzi system nawigacyjny z ekranem dotykowym, zestaw audio oraz klimatyzacja. Podczas długich podróży docenimy zbiornik paliwa na 76 l oraz przestrzeń bagażową o pojemności 220 l, która może pojąć jeden zestaw kijów do golfa.
Podstawowa cena w przypadku wersji z silnikiem atmosferycznym wynosi ok. 59 925 £, a za wersję z kompresorem trzeba wydać jakieś 71 675 £.