Przygotowując powrót marki Fiat na rynek USA oraz rozpoczęcie produkcji samochodu Fiat 500 w grudniu, Chrysler Group przystąpił do tworzenia amerykańskiej sieci dealerskiej marki Fiat z zamiarem wyselekcjonowania 165 punktów dealerskich w 119 rejonach USA, które uznano za potencjalnie interesujące dla rozwoju sprzedaży w segmencie samochodów małych. Pierwsza faza nominacji dealerskich odbyła się już w październiku. Decyzją Chrysler Group, jako główną instytucję finansującą zakup i sprzedaż samochodów Fiat w USA wybrano Ally Financial.

Kilka dni temu Chrysler Group przedstawił wyniki finansowe spółki osiągnięte na koniec trzeciego kwartału bieżącego roku. Przy tej okazji dyrektor generalny Sergio Marchionne powiedział: "Rok temu Chrysler Group przedłożył jasny i przejrzysty, pięcioletni plan odnowy finansowej. Już po trzech kolejnych kwartałach osiągania wyników lepszych niż przewidywane, wypełniamy podjęte zobowiązania i przekraczamy cele przyjęte na rok 2010.

Kluczem do sukcesu finansowego Chryslera są pojazdy, które projektujemy, produkujemy i jesteśmy w stanie sprzedać. W ciągu zaledwie 16 miesięcy zaprezentujemy 16 nowych lub zmodernizowanych modeli, których forpocztą jest cieszący się uznaniem nowy Jeep Grand Cherokee oraz Fiat 500, zapowiadający powrót marki Fiat na rynki USA i Kanady. Dokładamy wszelkich starań, aby każdy nowy pojazd, wprowadzany przez nas na rynek cechował się tak samo wysoką jakością i zaawansowaniem technicznym jak nowy Grand Cherokee. Osiągnięcia roku 2010 to tylko preludium dla Chrysler Group jako pełnego wigoru i prawdziwie konkurencyjnego producenta motoryzacyjnego."

Z wiarygodnych źródeł wiadomo również, że kolejnym produktem w amerykańskiej ofercie marki Fiat ma być minivan, który na rynku europejskim zajmie miejsce modelu Idea oraz Multipla.