Jubileuszowy samochód z silnikiem 1.3 MultiJet, w wersji Emotion, w kolorze niebieskim /Blu Magnetico/, jest przeznaczony na rynek włoski. Natomiast egzemplarze z numerami nadwozia 1 499 999 i 1 500 001 też są przeznaczone na eksport do Niemiec - z silnikiem 1,3 MultiJet, wersja Dynamic, w kolorze czarnym - Nero Provocatore i Anglii - z silnikiem 1,1 ECO, wersja Active, w kolorze czerwonym – Rosso Sfrontato.
Z liczby półtora miliona wyprodukowanych do tej pory Fiatów Panda na rynek polski trafiło 100 749 sztuk, natomiast 1 399 251 egzemplarzy (93,3 proc.) wyeksportowano na rynki 74 państw, w tym do wszystkich państw europejskich. Najwięcej do Włoch – 899 265 szt., Niemiec – 130 708 szt., Francji – 84 641 szt., a także m.in. do Japonii (3 345 szt.), RPA (3 254 szt.), Meksyku (1 310 szt.). W Polsce w minionym okresie sprzedano 100 546 Fiatów Panda. Także w wersji osobowej i VAN.
Obecnie Fiat Panda produkowany jest z gamą czterech silników - trzema benzynowymi: 1,1 (54 KM), 1.2 (60 KM), 1,4 (100 KM) oraz z superoszczędnym i ekologicznym dieslem 1.3 MultiJet (70 KM). W ofercie występuje także wersja Panda Natural Power na gaz ziemny oraz wersja GPL na gaz propan-butan.
Panda może być wyposażona w manualną skrzynię biegów lub automatyczną typu Dualogic. Fiat Panda jest także jedynym modelem w segmencie A, który może mieć napęd na cztery koła – występuje on w wersjach Climbing lub Cross.Z kolei wersja Pandy Eco podkreśla wagę, jaką Fiat przywiązuje do poszanowania środowiska. W minionych 6 latach nie mogło zabraknąć serii specjalnych Pandy, jak m.in. Alessi, Monster, Mamy.
Rozpoczęcie produkcji seryjnej nowego Fiata Panda w Tychach nastąpiło w maju 2003 r. Od tego czasu model zyskał liczne grono wielbicieli, o czym świadczą wyniki sprzedaży nie tylko w naszym kraju. W europejskich rankingach sprzedaży Fiat Panda od razu wysunął się na prowadzenie w swoim segmencie i pozostaje liderem tego segmentu do dzisiaj. Fiat Panda sam w sobie jest fenomenem – mijają kolejne lata, a na ten model utrzymuje się prawie niezmienne, rekordowe zapotrzebowanie na rynkach zagranicznych i cieszy się on niesłabnącym zainteresowaniem Klientów. Można użyć stwierdzenia, że jest to od lat najlepszy produkt Made in Poland, a sukcesy handlowe odnoszone przez Fiata Pandę, potwierdzone zostały licznymi nagrodami i wyróżnieniami, przyznanymi zarówno przez dziennikarzy, jak i czytelników prasy specjalistycznej, z prestiżowym tytułem Car of The Year 2004 na czele.
Zakład w Tychach, gdzie Panda jest produkowana – zalicza się do światowej elity przemysłu samochodowego, co zostało potwierdzone ostatnio międzynarodowym audytem Word Class Manufactoring - stosowanie najlepszych i najskuteczniejszych metod zarządzania procesem produkcyjnym i przyznaniem certyfikatu SILVER LEVEL. Ta ocena w bezpośredni sposób przekłada się na ocenę przez rynek jakości produkowanych w Tychach samochodów. W niedawno opublikowanym rankingu niezawodności wg. niemieckiego ADAC, Fiat Panda zajął pierwsze miejsce w kategorii samochodów klasy miejskiej (segment A i B).
Aktualnie fabryka Fiat Auto Poland w Tychach zatrudnia prawie 6 000 pracowników, a z linii produkcyjnych co 35 sekund zjeżdża nowy samochód. Niewykluczone, że w tym roku w Tychach zostanie wyprodukowanych prawie 600 tys. samochodów, w tym ok. 285 tys. egz. modelu Panda, co bedzie kolejnym rekordem.