Fiat Grande Punto to jeden z kamieni węgielnym aktualnego sukcesu włoskiej marki. W przeciągu dwóch i pół roku sprzedano ponad 850 tys. egzemplarzy, w tym ok. połowa trafiła do klientów poza Włochami.
Żeby klienci łatwiej mogli się zorientować w ofercie, Fiat zaoferuje dwie linie – ComfortLife i SportLife. W ramach ComfortLine oferowane będą poziomy Dynamic i Emotion, a wersje te będą przeznaczone dla osób preferujących komfort i praktyczność. Linia SportLife przeznaczona jest dla klientów stawiających na styl i obejmie wersje Sport i Fun. Podstawę oferty nadal tworzy poziom Active.
Dla odmian Sport i Fun wzorem modelu 500 przewidziano większą możliwość indywidualizacji. Dostępne będą naklejki dekoracyjne na nadwozie i obudowy lusterek zewnętrznych. Dostępne będą również przednie lampy z lśniącymi kloszami i nowe obręcze kół ze stopów lekkich – chromowane 16-calowe lub 17-calowe z diamentowym efektem.
Najprawdopodobniej wyłącznie dla rynku włoskiego pozostanie zmodyfikowany system Blue&Me Nav, który w razie wypadku umożliwia przywołać pomoc. Dodatkowo na włoskim rynku Grande Punto standardowo oferowane będzie z systemem stabilizacji toru jazdy i hill holderem.