Wydarzenie pod hasłem "Czas Fiata" to kulminacja uruchomionej właśnie przez Fiat Auto Poland wyprzedaży samochodów osobowych z rocznikiem 2009.

Warto podkreślić, że Fiat Auto Poland jako jedna z pierwszych firm na rynku uruchomiła wyprzedaż rocznika 2009 już wczesną jesienią, a oferta promocyjna, w tym wysokość rabatów, osiąga rekordowe wartości.

Wyprzedaż dotyczy gamy modeli samochodów osobowych marki Fiat z roku produkcji 2009, a klienci mogą wybierać pomiędzy wyjątkowo wysokimi rabatami gotówkowymi do 20 000 zł, innowacyjnym i przejrzystym kredycie o nazwie "Tyle procent, na ile lat" oraz atrakcyjnym leasingiem 103%. W ofercie Fiata są również samochody osobowe z homologacją ciężarową umożliwiające przedsiębiorcą odliczenie pełnej wartości podatku VAT w wysokości 22%.

Licząc na ogromne zainteresowanie ofertą wyprzedażową, dealerzy Fiata zdecydowali się przedłużyć godziny otwarcia swoich salonów sprzedaży. W najbliższy piątek i sobotę sprzedawcy salonów Fiata będą do dyspozycji Klientów od godz. 9:00 do 20:00. Salony czynne będą również w niedzielę w godzinach 9:00 - 14:00. Lista dealerów Fiata oraz szczegóły oferty dostępne są na specjalnie przygotowanej stronie internetowej Fiata.

Fiat prowadzi w mediach intensywną kampanię reklamową, informującą klientów o "Dniach Otwartych" i ofercie wyprzedaży. Przygotowano m.in. film reklamowy w formacie trójwymiarowym. Spot reklamowy Fiata 3D, będzie można obejrzeć w sieci kin, które oferują widzom możliwość podziwiania obrazu trójwymiarowego. Fiat Auto Poland to pierwsza firma z branży motoryzacyjnej, która wykorzystuje taką właśnie formę reklamy w Polsce.

Reklama ta powstała przy współudziale Tomasza Bagińskiego, sławnego rysownika, animatora i reżysera, który zasłynął m.in. filmem krótkometrażowym "Katedra", dzięki któremu zdobył nominację do Oscara. Inne znane i nagradzane dzieła Tomasza Bagińskiego to m.in. "Sztuka Spadania" czy "Siedem Bram Jerozolimy".