W Polsce najlepiej wiemy o tym, że Fiat potrafi budować małe samochody. Potwierdzają to sukcesy, jakie firma odnosi w kategorii małych i „jeszcze mniejszych” aut. Zanim na rynku pojawi się nowy Fiat 500, do sprzedaży trafi usportowiona Panda.

Pod maską samochodu, który po raz pierwszy pokaże się w Paryżu, umieszczony będzie 16-zaworowy silnik o pojemności 1368 cm3. Moc auta wyniesie 100 KM przy 6000 obr./min, a moment obrotowy osiągnie 128 Nm przy 4500 obr./min. Z taką techniką Panda Sport do setki przyśpiesza w 9,6 sekundy i osiąga prędkość maksymalną 185 km/h. Średnie zużycie paliwa w cyklu mieszanym wyniesie 6,5 l/100 km.

Oryginalny design Pandy Sport odróżnia topowy model od pozostałych Pand. Auto otrzymało nowy przedni zderzak i ogromną atrapę w stylu GTI. Sportowo zestrojone zawieszenie otrzyma w standardzie 15-calowe obręcze ze stopów lekkich z oponami 195/45 R15. Na górnej krawędzi tylnej klapy zamontowano spojler, tylny zderzak otrzymał dyfuzor, a tłumik chromowaną końcówkę.

W sprzedaży auto ma się pojawić jesienią tego roku. Na rok modelowy 2007 zaplanowano również face lifting pozostałych wersji Pandy.