W 1906 produkowano już licencyjne pojazdy Rochet-Schneider, a w 1908 powstał nowy silnik 2.0. Do wybuchu I wojny światowej budowano 26 typów różnych samochodów. Zawsze jednak firma wyprzedzała o krok konkurencję w rozwiązaniach technicznych. Na przykład pierwsza "kołowa" kierownica była zamontowana w aucie F.N. "Prototypy" budowano również po wojnie. W 1930 roku powstał pierwszy model z silnikiem 8-cylindrowym o pojemności 3,2 l. Sportowe wersje tego modelu wzięły udział w 1932 roku w 24-godzinnym wyścigu na torze w Spa, zajmując 4 i 5 miejsce z trzema Alfami Romeo. Pokonano wtedy dystans 2323 km ze średnią prędkością 96,83 km/h. Do 1936 roku budowano wiele różnych modeli, w tym najpopularniejsze z silnikami 1300 ccm, 1400 ccm i 1625 ccm. Ten ostatni został zastąpiony przez 2-litrowy model Baudoin. Wytwarzano samochody na zamówienia oraz serie z nadwoziami aerodynamicznymi Prince Albert z silnikami o poj. 2,2 i 3,8 litra. Prezentowany egzemplarz z karoserią Pritchard et Demoulin powstał w 1934 roku.
F.N. Prince Albert 1934 rok Belgia
Fabrique Nationale d'Armes de Guerre, powstała w 1889 roku. Pierwszy pojazd napędzany silnikiem spalinowym zbudowano w 1897 roku.
Auto Świat
F.N. Prince Albert 1934 rok Belgia