Po okresie, w którym od amerykańskich marek dochodziły jedynie informacje o złych wynikach, tym razem mamy pierwsze oznaki nowej ekspansji. Ford wierzy, że wzrost sprzedaży mogą zapewnić małe auta. Już wcześniej producent potwierdził poszerzenie amerykańskiej oferty o małą Fiestę, a obecnie chce jej starszą wersję zaoferować mieszkańcom Indii.
To rynek, na którym rocznie sprzedaje się 1,5 mln nowych samochodów. Jest interesujący i perspektywiczny.
Podczas konferencji prasowej w New Delhi odbyła się statyczna prezentacja Fiesty i podano informacje o rozpoczęciu w tym kraju produkcji w 2010 roku. Według designerów jest to facelifting poprzedniej wersji, który obejmuje zmiany atrapy wlotu powietrza, nowy zderzak, nowe reflektory oraz nową pokrywę bagażnika z otwieraną szybą. Zakład Forda w Chennai po zainwestowaniu 500 mln dolarów ma produkować rocznie 200 tys. samochodów.