Ich wyrafinowana stylistyka będzie też znakiem rozpoznawczym dla kolejnych generacji Fordów.Reflex to zapowiedź sportowego coupé. Jego agresywny design przykuwa uwagę, a muskularny grill i tylne nadkola podkreślają dynamiczny charakter. Otwierane do góry drzwi ułatwiają zajmowanie miejsca w środku. W światłach oraz dachu umieszczono panele słoneczne dostarczające energii do baterii układu napędowego i wentylatorów chłodzących kabinę podczas postoju.Auto wyposażono m.in. w nowatorski system pasów bezpieczeństwa dla pasażerów tylnej kanapy, które w razie wypadku napełniają się powietrzem, zmniejszając ryzyko urazów. Dzięki zainstalowanym w oparciach foteli kamerom rodzice mogą też obserwować na ekranie w konsoli środkowej, co robią ich pociechy podczas jazdy. Kolorowe monitory i system DVD zapewnią odpowiednią porcję rozrywki.Źródłem napędu Reflexa jest silnik wysokoprężny 1.4 Duratorq (przekazuje moment na koła przednie) oraz jednostka elektryczna (napędza koła tylne). Układ ten wpływa na mniejsze zużycie paliwa, osiągi i lepsze prowadzenie auta. Gigant pierwszej klasyHybrydowy układ znajdziemy także w drugim koncepcie. Super Chief (od nazwy luksusowego pociągu jeżdżącego po USA w latach 1937-71) napędzany jest 10-cylindrowym silnikiem, który może być zasilany wodorem, alkoholem lub benzyną. W zależności od rodzaju paliwa moc jednostki waha się od 280 do 310 KM, a zasięg przekracza 800 km. Super Chief to prawdziwy gigant. Jego długość wynosi ponad 6,7 m, a wnętrze przypomina luksusowo wykończony salon z miejscem dla 4 osób.
Ford Reflex, Ford Super Chief - Małe i wielkie
Choć wzbudziły duże zainteresowanie, prawdopodobnie nigdy nie wejdą do produkcji. Ale zastosowane w nich rozwiązania techniczne powinny pojawić się w modelach seryjnych.