Organizatorzy NEC, Pucharu Europy Północnej w Formule Renault 2000 podali listę zgłoszeń do serialu.

Natalię Kowalską zgłosił SL Formula Racing, zespół Addiego Schlössera, byłego inżyniera Zakspeeda. Założony w 1998 roku, SL Formula bazuje w Niederzissen niedaleko Nürburgringu. Funkcję team managera pełni Wito van Kuijeren z Zandvoort, do 1995 prowadzący własny zespół w FR2000.

W składzie SL Formula pozostał Anton Niebylickij, 17-latek z Moskwy. Dołączył do zespołu kartingowiec Dawid Sigacew, ubiegłoroczny mistrz strefy wschodniej DMV w Intercontinental C, reprezentujący Eurokart CRG. Czwartym kierowcą teamu będzie Brazylijczyk Pedro Nones Ferreira. Natalia Kowalska jest jedną z dwóch zawodniczek w serii - obok Gwendolyn Hertzberger, 20-latki z Rotterdamu, w poprzednim sezonie jeżdżącej w Van Amersfoort Racing.

Natalia Kowalska uczestniczyła ostatnio w testach. Oto jak je wspomina:

- Zolder przywitało nas piękną, pogodą deszczową. Jest OK, przyjechaliśmy przecież na testy wyścigowe, a nie na plażowanie. Tor bardzo trudny z szykanami i barierami bardzo blisko nitki. Tor nie specjalnie szeroki, ale dosyć szybki. Trzy razy szósty bieg i tak samo drugi, powoduje, że nie ma chwili na wytchnienie.Zbyt dużo się dzieje, kiedy trzeba schodzić z 6 do 2. Jeździmy ostro, wpierw na deszczówkach, bo nawierzchnia cały czas mokra.

Rano obrazek z rolowaniem jednego z uczestników. Widok mało budujący, ale cóż to jest motorspot. Jeździmy dalej wzbudzając jak zwykle niemałe zainteresowanie. Oczywiście im szybciej podróżuję po torze, tym zainteresowanie większe. Ciekawie się robi kiedy team zaordynował slicki, kiedy nawierzchnia była jeszcze bardzo, ale to bardzo mokra. Byłam jedyna na torze na takim ogumieniu. Oczywiście spojrzenia pytające skierowane na mnie i duża doza zdziwienia. Szczerze mówiąc, ja sama nie wiedziałam jaki będzie skutek takiej jazdy.

Mój cel jest jednak jasny i dlatego nie dziwię się takim decyzją teamu. Kółko, dwa i jazda. Okazało się, że można szybko jechać i tak. Byłam jedynym kierowcą teamu tak więc czułam się komfortowo. Cały dzień, 150 okrążeń toru, a 4000m daje niezłą jazdę. Zapomniałam tylko dodać, że wszystko było ok. do momentu kiedy zdjęłam kask.

Towarzystwo rozdziawiło buźki dokładnie, a potem zaczęły się wycieczki do boksu, uśmiechy i gratulacje. To miłe i bardzo budujące. Czas na Zolder to 1.33.1 był zupełnie poprawnym, jak na panujące na torze. Po takiej trzydniowej sesji mogę powiedzieć o teamie same superlatywy. Przekonana jestem, że nasz wybór był prawidłowy. Czekam na następne spotkania. Mój program przewiduje bardzo dużo jazdy. To dla mnie duże wyzwanie. Cieszę się bardzo.

Mateusz Adamski z Opola, startujący w kartingu głównie na niemieckich torach, trafił do zespołu GR Racing. Andrzej Gasenko i Jakub Giermaziak będą jeździć w Motopark Academy Timo Rumpfkeila.

Lista zgłoszeń Northern European Cup:

AR Motorsport: Gwendolyn Hertzberger (Holandia), Dennis Retera (Holandia);GR Racing: Mateusz Adamski (Polska);KEO Racing: Alexander Haegermark (Szwecja), Johan Jokinen (Szwecja);Koiranen Bros: Valtteri Bottas (Finlandia), Joonas Kostiainen (Finlandia);Motopark Academy: Oliver Oakes (Wielka Brytania), Andrzej Gasenko (Polska), Jakub Giermaziak (Polska);MP Motorsport: Romano de Ruit (Holandia), Nicky Catsburg (Holandia); Motosport Arena: Tobias Hegewald (Niemcy), Fabio Onidi (Włochy);SL Formula Racing: Natalia Kowalska (Polska), Dawid Sigacew (Rosja), Pedro Nones Ferreira (Brazylia), Anton Niebylickij (Rosja);Speed Lover: Frank Suntjens (Holandia), Eddy Roosens (Belgia);Synsam Racing: Pierre Selander (Szwecja);Van Amersfoort Racing: Dennis Swart (Holandia), Stef Dusseldorp (Holandia), Nigel Melker (Holandia).

Kalendarz NEC 2007

26 - 27 maja - Zandvoort;26 - 17 czerwca - Zandvoort;7 - 8 lipca - Oschersleben;21 - 22 lipca - Assen;4 - 5 sierpnia - Zolder;25 - 26 sierpnia - Nürburgring;13 - 14 października - Hockenheim.

Źródło: Autoklub, informacja prasowa