Według ostatecznego porozumienia chińska spółka Sichuan Tengzhong Heavy Industrial Machinery Co., Ltd. Stała się nie tylko właścicielem marki Hummer, ale także wszystkich marek i nazw, praw licencyjnych na produkcję wszystkich modeli. Chińczycy przejmą także całą sieć sprzedaży.
W celu sfinalizowania transakcji stworzono specjalny podmiot, w którym 80 proc. udziałów ma Tengzhong, a 20 proc. Suolang Duoli, prywatny przedsiębiorca z Hong Kongu. Do dzisiaj nie potwierdzono kwoty zakupu, ale nieoficjalnie mówi się o 150 mln dolarów. Dokończenie tej transakcji pomoże koncernowi General Motors realizować kolejne etapy restrukturyzacji, włącznie z zakończeniem istnienia marek Pontiak i Saturn.
Według umowy modele Hummer H3 i H3T będą nadal produkowane w amerykańskim zakładzie GM Shreveport, modele H2 będzie produkowała fabryka Mishawaka firmy AM General, w której powstał przed laty wojskowy Humvee.
W obu tych zakładach samochody będą produkowane minimum do czerwca 2011 roku, ale przewidziano możliwość przedłużenia produkcji o kolejny rok.
Nie zmieni się także kierownictwo przedsiębiorstwa. Na jego czele nadal będzie stał dyrektor wykonawczy James Taylor, który wcześniej pracował nad ożywieniem marki Cadillac.
W 2010 roku na rynku pojawi się wersja modelu H3, który będzie przystosowany do spalania E85, a nieco później dojdzie także turbodiesel.