W ciągu pierwszych dziesięciu miesięcy 2009 rokuGM China Group sprzedała 1.459.460 samochodów osobowych i użytkowych. W październiku 2009 roku sprzedano 167 tys. pojazdów. Już na początku listopada pokonano magiczną granicę 1,5 mln.
Dywizja samochodów osobowych Shanghai GM ma na swoim koncie 548 tys. egz. (+46,5 proc.), a w październiku 69 tys. egz., co oznacza wzrost o 110 proc. i miejsce na czele chińskich statystyk sprzedaży.
Najpopularniejszym modelem okazał się Buick Regal, który jest odpowiednikiem Opla Insignia oraz Buick LaCrosse, które w październiku przekroczyły liczbę 6 tys. sprzedanych egzemplarzy. Koeljnym popularnym modelem okazał się Buick Excelle, który jest chińską wersją Chevroleta Lacetti. Wzrosta także zainteresowanie takimi modelami jak Chevrolet Cruze i Chevrolet Lova (miejscowa wersja Aveo).
Joint venture SAIC-GM-Wuling zajmujące się produkcją lekkich pojazdów użytkowych sprzedało do października 2009 roku 891 tys. pojazdów (+65,9 proc.). Minivan Wuling Sunshine stanowi w tym 500 tys. egz. Założony w sierpniu producent średnich pojazdów użytkowych FAW-GM Light Duty Commercial Vehicle sprzedał już 17 tys. samochodów.