Robert Kubica: Naprawdę bardzo lubię tor w Walencji. Podoba mi się charakterystyka takich torów. W Walencji mamy wiele bardzo długich prostych zakończonych wąskimi zakrętami, po których następują kolejne proste. To oznacza dużo mocnego hamowania. W zeszłym roku było bardzo gorąco, gdyż tor znajduje się pomiędzy ścianami betonu i nie ma wiele powietrza. Takie warunki są bardzo trudne dla chłodzenia samochodu. W zeszłym roku w Walencji poszło mi dość dobrze.

Nick Heidfeld: Walencja jest torem ulicznym, jednak nie jeździ się tu jak na jednym z nich. Tak naprawdę to jeden z nowoczesnych torów wyścigowych. Nie jest tuż przy budynkach, nie jest tak ciasno jak zwykle na obiektach ulicznych i są obszary wyjazdowe. Jestem podekscytowany, by sprawdzić nasze ostatnie modyfikacje w samochodzie. Walencja jest wspaniałym miastem, a nie mogę się doczekać powrotu do fajnej restauracji, którą odkryłem tu podczas ostatniej wizyty.

Mario Theissen, dyrektor zespołu: Oczywiście wszyscy jesteśmy rozczarowani decyzją wycofania się z Formuły 1. Team wszedł do czołówki w ciągu zaledwie trzech lat i bardzo chcielibyśmy pokazać, że kiepskie wyniki w tym sezonie były po prostu kryzysem. Obecnie nasza praca koncentruje się na najbliższych paru miesiącach. Podczas gdy za kulisami nadal czynione są starania o znalezienie rozwiązania dla przyszłości teamu, każdy zdaje sobie sprawę z tego, że dobre wyniki na torze stanowią najlepszy sposób na zareklamowanie swoich możliwości. Zamierzamy wrócić do czołówki i tak jak planowaliśmy, przygotowujemy pakiety rozwojowe na Walencję i Singapur.

Willi Rampf , szef techniczny: Wyścig w Walencji stanowił nowość w ubiegłorocznym kalendarzu i przyniósł prawdziwą korzyść Formule 1 - oświadczył . - Tor zbudowany w rejonie portu, posiadający 25 zakrętów, ma wyjątkowy charakter. To trasa uliczna, tak naprawdę nie można jej jednak porównywać przykładowo z Monako. Jest szersza i pozwala na osiąganie znacznie wyższych średnich prędkości. Dodatkowo posiada strefy bezpieczeństwa praktycznie we wszystkich miejscach, gdzie można wpaść w kłopoty, a to zapewnia wysoki poziom bezpieczeństwa. Pomimo dwutygodniowej letniej przerwy, podczas której fabryka w Hinwil była zamknięta, przywieziemy do Walencji pakiet rozwojowy, głównie zawierający różne elementy aerodynamiczne.