Wzrost w stosunku do pierwszego półrocza ubiegłego roku wyniósł aż 13,1%. Udział Grupy PGD w sprzedaży na rynek krajowy wyraźnie przekroczył 3 %.

Największą dynamikę sprzedaży zanotowało Centrum Motoryzacyjne Bielsko gdzie wzrost wyniósł aż 46 %. Natomiast marką spośród reprezentowanych przez Grupę PGD, która po pierwszym półroczu może pochwalić się największą dynamiką sprzedaży jest Mitsubishi, ze wzrostem wynoszącym ponad 105 %.

Grupa PGD niezmiennie umacnia też pozostałe filary działalności dealerskiej – w pierwszym półroczu o 21% wzrosła sprzedaż samochodów używanych, a o 24 % sprzedaż części zamiennych, o 6 % więcej roboczogodzin niż przed rokiem wypracowały serwisy mechaniczne, a o 9 % serwisy blacharskie. Mocne i stale wzmacniane fundamenty pozwalają wierzyć, że druga połowa roku, choć najprawdopodobniej trudna, będzie kolejnym okresem wzrostu naszych udziałów rynkowych – komentuje Adam Pietkiewicz, prezes Grupy PGD. Warto w tym miejscu zauważyć, że w lipcu rozpoczynają działalność kolejne trzy salony Grupy PGD w Warszawie – zlokalizowane w Centrum Motoryzacyjnym Toruńska salony Hyundaia, Mitsubishi i Seata.

Do Grupy PGD należy obecnie jedenaście salonów samochodowych w sześciu miastach Polski – Bielsku-Białej, Chorzowie, Katowicach, Krakowie, Tychach i Warszawie – posiadających łącznie 19 autoryzacji dealerskich sześciu marek - Fiat, Ford, Infiniti, Mitsubishi, Nissan i Suzuki.