Groupe PSA stale dynamicznie się rozwija, również w obszarze usług posprzedażnych, niezwykle ważnych ze względu na utrzymanie poczucia lojalności naszych obecnych klientów oraz pozyskania nowych, także tych posiadających samochody innych marek.
Wprowadzona przez grupę oferta sprawnej dystrybucji części zamiennych oraz produktów towarzyszących najwyższej jakości, a także zapewnienie sieci wielomarkowych warsztatów i serwisów, oferujących kompleksowe usługi jest odpowiedzią na oczekiwania klientów różnych marek na rynku, na którym 90% parku samochodowego to auta powyżej 2 lat – powiedział Wojciech Mieczkowski, dyrektor generalny Groupe PSA w Polsce.
Celem, jaki stawia sobie Groupe PSA, jest spełnienie oczekiwań wszystkich klientów w zakresie obsługi posprzedażnej na całym świecie, niezależnie od ich budżetu, jak również marki i wieku ich samochodu. W ramach realizacji tej strategii Groupe PSA wprowadziła szeroką ofertę usług i produktów posprzedażowych, w ramach trzech należących do grupy marek: Distrigo, Eurorepar i Eurorepar Car Service. W Polsce wszystkie trzy marki zadebiutowały w połowie 2017 roku i są konsekwentnie rozwijane.