Pierwszy wyścig na Circuito da Boavista zakończył się potrójnym zwycięstwem Chevroleta. Spodziewano się tego już po kwalifikacjach, w których zawodnicy tego zespołu - Alain Menu, Robert Huff i Nicola Larini - uzyskali najlepsze czasy. Trzy niebieskie Lacetti na wąskim torze utrzymały swe pozycje, czym zapewniły swej marce historyczny wynik - całe podium dla Chevroleta. W drugim wyścigu z pierwszego rzędu ruszali Jörg Müller i Andy Priaulx (obaj BMW 320i). Niemiec prowadził tylko do 5. okrążenia, potem na pozycji lidera znalazł się Brytyjczyk. Nicola Larini wyprzedził Gabriele Tarquiniego, Yvana Mullera i Toma Coronela (wszyscy Seat Leon), jednak nie utrzymał trzeciej pozycji. Na ostatnim okrążeniu rozbił się na barierze otaczającej tor. Najniższy stopień podium przypadł Alainowi Menu, który również wyprzedził trójkę kierowców Seata. W punktacji mistrzostw po sześciu rundach prowadzi Jörg Müller (58) przed Augusto Farfusem oraz Andym Priaulxem (po 56).