Nowy Holden Colorado bazuje na japońskim pickupie Isuzu Rodeo. Samochód oferowany jest w Australii z napędem 4x2 i 4x4, trzema długościami skrzyni ładunkowej i trzema różnymi kabinami (single cab, space cab i crew cab).
Samochód zbudowano na tradycyjnej ramie podłużnicowej i wyposażono w dwa benzynowe i jeden wysokoprężny silnik. Podstawową jednostką jest 4-cylindrowiec o pojemności 2,4 l oferujący moc 92 kW (125 KM) przy 4800 obr./min i moment obrotowy 207 Nm przy 3200 obr./min, nad nim lokuje się 6-cylindrowy silnik 3,6 l o mocy 157 kW (213 KM) przy 5300 obr./min i momencie obrotowym 313 Nm przy 2800 obr./min. Jednostki wysokoprężne reprezentuje 4-cylindrowy turbodiesel o pojemności 3,0 l produkujący moc 120 kW (163 KM) przy 3600 obr./min i moment obrotowy 360 Nm przy 1800 obr./min.
Holden Colorado ma być standardowym samochodem użytkowym, czemu odpowiada niezbyt bogata oferta wyposażenia. Najlepiej wyposażona wersja LT-R oferuje m. in. airbagi przednie, ABS, ESP, światła przeciwmgielne, klimatyzację, radio z odtwarzaczem CD, Bluetooth, 16-calowe koła ze stopów lekkich, stopnie pod progami oraz pałąk ochronny.