Holden HSV W427 do produkcji seryjnej trafi z minimalnymi zmianami w porównaniu do konceptu. Pierwszy egzemplarz bramy zakładu produkcyjnego opuści już w sierpniu, w sumie ma powstać 427 egzemplarzy auta. Holden HSV W427 będzie dostępny u wszystkich 64 dealerów Holden Special Vehicles w Australii i Nowej Zelandii.
Pod maską seryjnego Holdena HSV W427 pracować będzie 7-litrowy 8-cylindrowy silnik GM LS7, który oferuje 375 kW (510 KM) przy 6500 obr./min i moment obrotowy 640 Nm przy 5000 obr./min. Siła napędowa przenoszona będzie na tylne koła za pośrednictwem 6-biegowej manualnej przekładni Tremec TR6060.
Oprócz mocnego silnika HSV W427 otrzymało sportowe zawieszenie z amortyzatorami magneto-reologicznymi. Dzięki 6-tłoczkowym zaciskom siła hamowania w porównaniu do zwykłego Commodore zwiększyła się o 50 %. Osiągom auta dostosowano również system ESP.
Od pozostałych sedanów marki Holden specjalny model odróżnia się nową atrapą chłodnicy, agresywnie stylizowanym przednim zderzakiem, skrzelami w przednich błotnikach odprowadzającymi ciepłe powietrze od silnika i hamulców, trzyczęściowym tylnym spojlerem, nowym tylnym zderzakiem i 20-calowymi kołami.
Cena konkurenta BMW M5, Mercedesa E 63 AMG, Audi RS6 czy mocnych wersji australijskiego Forda Falcon wyniesie ok. 150 tys. dolarów australijskich.