Hybrydowy Accord pojawił się w Północnej Ameryce po raz pierwszy w 2004 roku. W zeszłym roku ten model znalazł zaledwie 6100 nabywców, a w sumie od roku 2004 sprzedano tylko 25 000 egzemplarzy tego auta. Nawet zarząd Hondy przyznał, że przegrał walkę z konkurencyjną Toyotą Prius. Accord Hybrid łączy napęd sześciocylindrowego silnikia 3,0 l z pomocniczym elektrycznym/generatorem IMA.
W ofercie Hondy z wielkim prawdopodobieństwem nie pojawi się następca tego modelu. Na północnoamerykańskim rynku Honda planuje go zastąpić modelem napędzanym jednostką diesela. Japoński dziennik Nihon Kezai Shimbun informował, że przyszłość hybrydowego Accordu jest niepewna, według tej gazety Honda skupi się teraz na rozwoju Civica z tego typu napędem. Dla modeli klas średniej i średniej wyższej Honda przygotowuje nowy wysokoprężny silnik, który ma być gotowy w 2009 roku.
Wszystko wskazuje na to, że będzie to czterocylindrowa jednostka o pojemności 2,2 do 2,4 l, spełniająca rygorystyczne kalifornijskie przepisy Tier II/Bin 5. Moc silnika będzie prawdopodobnie mniejsza niż w przypadku sześciocylindrowego hybrydowego silnika. Jednak podobno poprawi się moment obrotowy i spadnie zużycie paliwa. Dla klientów, którzy pragną większej mocy Honda przygotowuje wysokoprężny silnik V6, który stanie na szczycie oferty silników diesla montowanych do Accordów. Prawdopodobnie znajdzie się też pod maską japońskich MPV i SUV.
Oprócz rozwoju hybrydowych technologii dla modelu Civic oraz silników diesla z obniżoną emisją spalin, Honda pracuje też na wersji produkcyjnej modelu FCX napędzanego wodorem.