Po Hondzie Insight, kolejnymi modelami z układem napędowym IMA (Integrated Motor Assist) były modele Civic Hybrid (2001 rok) i Accord Hybrid (2004 rok tylko na rynek amerykański). Do 2005 roku sprzedano w sumie 100 000 aut hybrydowych na świecie, a w 2007 osiągnięto pułap 200 000.
W 2009 roku do salonów trafiła druga generacja Insighta. 2010 rok to okres premiery rynkowej hybrydowego coupe CR-Z oraz modelu Jazz Hybrid. Wtedy łączna sprzedaż wyniosła 600 000 egzemplarzy. W 2011 roku Honda wprowadziła na jpoński rynek trzy kolejne hybrydy: Fit Shuttle Hybrid, Freed Hybrid i Freed Spike Hybrid. W Japonii hybrydy stanowią 45 proc. w całkowitej sprzedaży nowych aut Hondy. W Europie, a szczególnie w Polsce, współczynnik ten jest dużo mniejszy.
Honda z liczbą 800 000 sprzedanych egzemplarzy daleko ma jednak do Toyoty, której skumulowana sprzedaż samochodów hybrydowych przekroczyła 3 miliony w lutym 2011 roku (wliczając Lexusa).