Pierwsza generacja z lat 1999-2008 była efektem współpracy z Mitsubishi – korzystała ze wspólnej platformy, miała przedni napęd. Obecna generacja ma przedłużoną platformę sedana Genesis, masę rozłożoną na osie w stosunku 52:48 i tylny napęd.
Dzięki zastosowaniu stali najwyższej jakości masa pojazdu wynosi 1970 kg. Długość nadwozia wynosi 5150 mm, szerokość 1890 mm i wysokość 1490 mm, przy rozstawie osi 3045 mm. Po raz pierwszy w koreańskim aucie zastosowano hydrauliczne zawieszenie oraz dwustrefowe adaptacyjne amortyzatory. Auto ma przednie reflektory ze światłami diodowymi, przednią kamerę parkowania, sensory utrzymujące optymalną temperaturę siedzeń.
Do napędu zastosowano ośmiocylindrowy silnik 4,6 V8 Tau o mocy 283 kW i maksymalnym momencie obrotowym 450 Nm, który współpracuje z sześciostopniową przekładnią automatyczną ZF Shiftronic z możliwością manualnego sterowania.
W zależności od konfiguracji tylne siedzenia dzielone są w proporcjach 60/40 (wersja pięcioosobowa) lub 50/50 (wersja czteroosobowa).
Cena na rynku amerykańskim zaczyna się od 50 tys. dolarów. Sprzedaż rozpocznie się już w najbliższych tygodniach.