Oferta jednostek napędowych będzie identyczna jak wersji hatchback, a więc benzynowe 1,2 12V HTP/51 kW, 1,4 16V/63 kW i 1,6 16V/77 kW, oraz trzy wysokoprężne 1,4 TDI PD/51 kW, 1,4 TDI PD/59 kW i 1,9 TDI PD/77 kW. Z oferty zatem wypadł najsłabszy silnik 1,2 HTP/44 kW. Wszystkie jednostki napędowe współpracują z pięciobiegowa manualną skrzynią, ale na życzenie będzie można do wersji 1,6 16V/77 kW zamówić także sześciostopniową automatyczną przekładnię Tiptronic. Do mocniejszych silników wysokoprężnych– 1,4 TDI PD/59 kW i 1,9 TDI PD/77 kW – montowany będzie także filtr cząsteczek stałych.
Škoda Fabia Combi I kontra Fabia Combi IIFabia Combi IFabia Combi IIRóżniceDługość [mm]42324239+7Szerokość [mm]16461642-4Wysokość [mm]14521498+46Rozstaw osi [mm]246224620Bagażnik [l]426/1225480/1460+54/+235
Nowa Fabia Combiw porównaniu z dotychczasowa wersją jest o 7 mm dłuższa, o 4 mm węższa i o 46 mm wyższa. Długość całkowita pojazdu wynosi 4239 mm, szerokość 1642 mm, a wysokość 1498 mm.
O 54 litry został powiększony bagażnik i obecnie jego pojemność wynosi 480 litrów. Przy złożonych siedzeniach jego pojemność powiększa się do 1460 litrów, a więc jest większa o 235 litrów w porównaniu z dotychczasowym modelem.
Nowa Fabia Combi ma design nawiązujący do wersji hatchback i Roomstera. Wśród pozytywnych cech nowego modelu należy wymienić powiększony bagażnik z roletą jak w Octavii.
Pierwsza generacja Fabii Combi została sprzedana w liczbie ponad 630 000 egzemplarzy. Wersja ta będzie produkowana do końca roku, a od stycznia będzie można już kupić najnowszą wersję.