Przed rokiem na pierwszy zlot przyjechało ponad 100 samochodów. Organizatorzy także i w tym roku spodziewają się przynajmniej podobnej frekwencji, ale jednocześnie apelują, by nie przyjeżdżały inne samochody, które nie zostaną wpuszczone na teren lotniska.

Zlot zaplanowano na trzy dni:

•29 Maj – Piątek po południu, przyjazd do hotelu, zakwaterowanie, kolacja•30 Maj - Zabawa na lotnisku, powrót do hotelu na wieczorną imprezę •31 Maj - Śniadanie, wykwaterowanie

Plan zlotu – dzień na lotnisku

09:00 - Otwarcie bram wjazdowych

10:00- Sprint równoległy na prostej 1/4 mili

15:00 - Slalom oraz konkurencja tylko dla kobiet16:00 - Konkurs CarAudio18:00 - Rozdanie nagród i pucharów dla zwycięzców

Pomiar na 1/4 mili będzie obsługiwany przez profesjonalny sprzęt pomiarowy [pomiar czasu zapewnia firma JAGRO - sprzętem TAG HEUER] i każdy uczestnik zlotu będzie mógł wziąć w nim udział.

Podział na klasy w wyścigu na 1/4 mili:

•Klasa n/a - silniki wolnossące 1.6, 1.8, 2.0, 3.2 •Klasa diesel - silniki diesel z turbodoładowaniem 1.9 Tdi, 2.0 Tdi •Klasa Turbo - silniki z doładowaniem 1.8T, 2.0TFSI z napędem na przód•Klasa Turbo + - silniki z doładowaniem 1.8T, 2.0TFSI z napędem na 4 koła •Klasa Outlaw - nasi znajomi z mocnymi autami + 3 najlepszych z każdej klasy

Każdy uczestnik zlotu musi stosować się do regulaminu (kierowca dostanie wydrukowany regulamin do ręki przed wjazdem na płytę lotniska). Bardzo ważne punkty regulaminu:

•1. Podczas imprezy na lotnisku obowiązuje CAŁKOWITY ZAKAZ SPOŻYWANIA ALKOHOLU - osoby łamiące ten zakaz będą bezwzględnie usuwane z terenu lotniska. •2. Obowiązują oddzielne zapisy na imprezę na lotnisku i oddzielne na imprezę wieczorną. •3. Podczas imprezy na lotnisku wyścigi oraz rozgrzewanie opon mogą odbywać się jedynie w wyznaczonych miejscach (pasy startowe) - osoby łamiące ten zakaz będą bezwzględnie usuwane z terenu lotniska.

Regulamin zlotu do pobrania dla wszystkich uczestników, zarówno właścicieli aut jak i pasażerów. Każda osoba będzie proszona o podpisanie tego regulaminu przed wjazdem na zlot. Będziemy wdzięczni jeśli sami wydrukujecie ten regulamin, wypełnicie i już gotowa kartkę zostawicie na bramie wjazdowej - tym sposobem wjazd na zlot odbędzie się szybciej i sprawniej! Dziękujemy! Oczywiście na leniwych będą czekały wydrukowane regulaminy przed wjazdem na zlot. Pole z numerem startowym zostawiamy puste.

Koszty udziału w imprezie na lotnisku:

•Dla klubowiczów: 55 PLN •Dla pozostałych osób: 65 PLN •Dodatkowa osoba w aucie: 5 PLN

Dla osób które nie zapiszą się wcześniej i nie uiszczą opłaty przelewem do dnia 17 Maja tylko zapłacą przy wjedzie na zlot: ceny jak wyżej + 10zł za spoźnialstwo. Każdy kierowca otrzyma darmowa kiełbaske przygotowana przez katering.

Koszty Zakwaterowania w hotelu oraz impreza

•piątek-sobota - 75 PLN [śniadanie wliczone] •sobota-niedziela - 75 PLN [śniadanie wliczone] •Impreza - 80 PLN •Kolacja w piątek - 20 PLN

Również w tym roku zakwaterowani przewidziano w hotelu Behapowiec (***) , a ponadto dostępne będą hotele Zajazd Leśny oraz Hotel 21 Wieku. W pierwszej kolejności zakwaterowani w Behapowcu, potem w Zajeździe Leśnym, i jeśli zabraknie tam miejsc wtedy do dyspozycji zostana przekazane pokoje w Hotelu '21 Wieku'. Pobyt w ostatnim hotelu będzie droższy o ok. 20/30 zł ze względu na brak wynegocjowanej zniżki.

W pierwszych dwóch hotelach organizatorzy mają do dyspozycji 110 miejsc noclegowych. Piątkowa kolacja (dla tych, którzy ją wykupili) będzie dostępna w Behapowcu [nie ważne kto gdzie zostanie zakwaterowany]. W każdy nocleg jest wliczone śniadanie, bez względu na rodzaj hotelu. Impreza wieczorna to ogromne przyjęcie z muzyką na żywo, grillem, przekąskami, napojami, kelnerami. Alkohol każdy przynosi swój [:)]. Impreza odbywa się na terenie hotelu Behapowiec. Dodatkowo zapewnione jest darmowe taxi (7 osobowy bus), które będzie woziło gości z jednego hotelu do drugiego (przywóz na imprezę i z imprezy). Każdy hotel zapewnia bezpieczny parking dla naszych A3/S3.

Dyskusja dotycząca zlotu toczy się na forum, tam też można zadawać pytania.