Cała nazwa wystawy brzmi Cycle World International Motorcycle Show i odbywa się ona w kalifornijskim Long Beach. Stany Zjednoczone są ważnym rynkiem zbytu dla każdego producenta motocykli, dlatego tutaj nie mogło zabraknąć dwóch najważniejszych nowości z mediolańskiej wystawy EICMA 2006: Ducati 1098 i MV Agusta F4CC.
Ducati 1098 dysponuje najmocniejszym dwucylindrowym silnikiem świata, który osiąga moc 160 KM przy 9750 obr./min i moment 125 Nm przy 8000 obr. W dodatku motocykl wyposażono w moduł DDA (Ducati Data Analyser), uproszczoną wersję telemetrii znanej z torów wyścigowych. Za pomocą złącza USB można się podłączyć do jednostki sterującej i ściągnąć do komputera potrzebne dane z ostatnich trzech godzin eksploatacji.
MV Agusta F4CC została zbudowana na specjalne życzenie dyrektora generalnego Claudio Castiglioni. Jest to limitowana edycja supersportowego motocykla, którego cena osiaga ok. 100 tysięcy euro. Motocykl, który powstanie w stu egzemplarzach, jest prawdziwym majstersztykiem. F4CC w ponad 90 procentach budowane jest ręcznie. Klamki hamulca i sprzęgła w przypadku wywrotki zginają się. Pojemność silnika zwiększono do 1078 cm3, zastosowano w nim nowy system rozrządu, zmniejszono alternator oraz zamontowano specjalny układ wydechowy z tytanu, dzięki czemu osiągnięto moc 200 KM. Wyścigowy układ hamulcowy Racing Monoblock przygotowało Brembo.