Według Marcina Słomkowskiego ta nagroda to z pewnością efekt konsekwentnej realizacji strategii Customer First oraz wynikającego z niej programu Inchcape Advantage - zmierzającego do umieszczenia Klienta w centrum wszystkich działań podejmowanych przez Inchcape Motor. „Cieszymy się, że klienci dostrzegają, iż na tle konkurencji wyróżniamy się stylem i najwyższą jakością obsługi, że pozostawiamy niezapomniane wrażenie nie tylko na poziomie salonu, ale też w zakresie obsługi serwisowej." - mówi Dyrektor Generalny Inchcape Motor.

W ubiegłym roku Inchcape Motor Wrocław został wyróżniony jako najlepszy serwis BMW w zakresie obsługi Klienta. „W krótkim czasie zostaliśmy docenieni na dwóch tak istotnych w tej branży płaszczyznach. Rok 2009 był dla nas wyjątkowo dobry, otworzyliśmy również największy w Polsce salon i serwis BMW, który mieści się w Warszawie przy al. Prymasa Tysiąclecia 64. Mam nadzieję, że w tym roku wyjedzie z niego równie dużo samochodów BMW i MINI, oraz motocykli BMW, które jak wszyscy wiemy, dają ogromną radość z jazdy " - dodaje Marcin Słomkowski.

Inchcape Motor to największy, niezależny koncern motoryzacyjny. Na świecie sprzedaje 1 samochód co 2 minuty. Działa w 25 krajach, reprezentując 18 marek samochodowych. W skali globalnej prowadzi 200 salonów dealerskich - ma zatem ogromne doświadczenie w dostarczaniu najlepszych, innowacyjnych rozwiązań oraz praktyk sprawdzonych w procesie obsługi Klienta. W Polsce Inchcape Motor jest obecny jako partner Marek BMW i MINI i prowadzi salony w Warszawie i Wrocławiu.

źródło: Inchcape Motor