Sprzedaje ona tak różne marki samochodów jak Volvo, Ford, Nissan, Skoda oraz Suzuki i jest największą grupą dealerską w Polsce. Kluczem do sukcesu Infiniti w Europie, sprawdzonym na innych rynkach, jest najwyższy poziom obsługi klienta i stopień jego zadowolenia, osiągany dzięki znakomitym samochodom oraz wielkiemu doświadczeniu w sprzedaży i obsłudze posprzedażnej. Podstawą działania jest strategia o nazwie Total Ownership Experience (TOE) – Doświadczanie Pełni Posiadania."Grupa PGD ma znakomite doświadczenie w sprzedaży samochodów różnych marek, włączając w to najbardziej luksusowe. Jej zaangażowanie w ideę Infiniti, uzupełnienia ekscytujących, technicznie nowoczesnych, luksusowych i terenowych samochodów, wysokowartościowymi usługami dla klienta, przekonały nas, że są najlepszym partnerem w Polsce" – uzasadnia wybór Jim Wright, wiceprezes Infiniti Europe."Zbudowanie całkowicie nowej sieci dystrybucji Infiniti w Polsce jest ekscytującym wyzwaniem dla Grupy PGD" – komentuje Jacek Drogosz, Prezes PGD. "Wierzymy, że nasze doświadczenie, zapewni Infiniti dobry start na polskim rynku".Na początek, ofertę Infiniti stanowić będą cztery modele:FX to już druga generacja dużego sportowego SUV-a (długość 4,87 m, rozstaw osi 2,89 m), która zadebiutowała podczas tegorocznych targów w Genewie. Nieprzypadkowo model ten określany jest jako sportowy pojazd typu crossover – powstał bowiem na płycie podłogowej G37 sedan i G37 Coupé. Pod maską Infiniti FX50 pracuje 32-zaworowy silnik V8 o pojemności 5 litrów i mocy 390 KM, lub w FX37 motor V6 o pojemności 3,7 litra i mocy 320 KM. W FX montowana jest siedmiobiegowa automatyczna przekładnia z trybem manualnym. Infiniti przenosi napęd na wszystkie koła, zaś za rozdział momentu odpowiedzialny jest zaawansowany system ATTESA-E TS współpracujący z ESP i TCS. W optymalnych warunkach Infiniti jest w 100 procentach autem tylnonapędowym, jeżeli jednak któreś z kół wpadnie w poślizg, do 50 procent momentu trafi na przednią oś. W tym modelu montowany jest aktywny system zawieszenia, przednie lampy doświetlające zakręty, tylne lampy wykonane z diod LED oraz elektronicznie sterowny system tylnych kół skrętnych.
- EX37 to kolejna tegoroczna nowość Infiniti, a zarazem mniejszy pojazd typu crossover w gamie japońskiej firmy, co nie oznacza wcale, że mały. Z długością wynoszącą 4,63 m i rozstawem osi równym 2,8 m nie ma się czego wstydzić w porównaniu z europejskimi SUV-ami innych producentów. Do napędu EX37 wykorzystano silnik V6 o mocy 320 KM, który współpracuje z siedmiobiegową przekładnią automatyczną z możliwością wyboru przełożeń przełącznikami przy kierownicy. Prędkość maksymalna tego reprezentacyjnego pojazdu sportowego to aż 240 km/h, do setki przyśpiesza zaś w czasie 6,2 s. Pojazd korzysta z tego samego zaawansowanego systemu napędu na cztery koła co większy FX, a to gwarantuje dobrą trakcję w każdych warunkach pogodowych. W wyposażeniu standardowym otrzymamy m.in. 6 airbagów, dwustrefową klimatyzację czujnik deszczu, tempomat, system audio z siedmioma głośnikami, elektrycznie regulowane przednie fotele i składane oparcie tylnej kanapy. W ofercie znajdziemy także model GT w jeszcze bogatszej specyfikacji.
- G37 to klasyczna limuzyna klasy wyższej z tylnym napędem lub opcjonalnie z napędem na obie osie. To auto przeznaczone zarówno dla osób, które lubią prowadzić, jak i dla tych chętniej zajmujących tylną kanapę. Infiniti G ma długość 4,77 m i rozstaw osi wynoszący aż 2,85 m. Pod maską znalazł się znany silnik V6 o pojemności 3,7 litra i mocy 320 KM, który w zależności od wersji rozpędza usportowioną limuzynę do setki w czasie 5,8-5,9 s. Jak przystało na przedstawiciela segmentu luksusowych sedanów, zamawiając go można wybierać między sześciobiegową skrzynią manualną i siedmiobiegowym automatem z opcją zmiany sekwencyjnej. G37 ma także duży 450-litrowy bagażnik i świetne wyposażenie standardowe, wśród którego znajdziemy m. in. 6 airbagów, dwustrefową klimatyzację, czujnik deszczu i parkowania, tempomat, system audio z siedmioma głośnikami, wielofunkcyjną kierownicę (elektrycznie regulowaną), rękaw do przewożenia nart i reflektory biksenonowe.
- G37 Coupé to auto dla indywidualistów, którzy cenią sobie dynamiczną jazdę i przede wszystkim wygląd zewnętrzny pojazdu. Ten model to typowy przedstawiciel klasy dwudrzwiowych sportowych aut 2+2, którego rozstaw osi wynosi aż 2,85 m. Wersja Coupe jest krótsza od sedana G37, na bazie którego powstała, tylko o 100 mm. Czym różni się od innych pojazdów tego typu? Ma układ skrętu wszystkich czterech kół – nie pokonuje więc zakrętów, ale je wręcz pożera. Oczywiście jak przystało na przedstawiciela luksusowych pojazdów dwudrzwiowych, G37 Coupé ma napęd na tylne koła. Dodajmy do tego wysoką prędkość maksymalną równą 250 km/h i tylko 5,9 s., które dzielą to auto od osiągnięcia prędkości 100 km/h. Moc silnika to imponujące 320 KM, zaś dostępna opcjonalnie automatyczna przekładnia ma aż siedem biegów i może pracować w trybie manualnym. Standartowo G37 Coupé ma – jak przystało na sportowca – sześciobiegową przekładnię ręczną. Wyposażenie jest oczywiście kompletne.