Nowe modele wyposażone w system Stop & Go (ISG) maja koreańskiej rodzinie samochodów Cee’d zapewnić oszczędność 15 proc. paliwa w ruchu miejskim oraz 6 proc. poza miastem.Częścią systemu jest nowy rozrusznik, połączony z jednostką sterującą silnika. Jednak, gdy stan naładowania akumulatora obniży się poniżej poziomu 75 proc., to system nie zadziała. Zostanie dopiero uruchomiony po doładowaniu akumulatora. Jego doładowywanie przyspiesza także nowy alternator.

Wraz z systemem ISG do modeli Kia Cee’d rozpoczęto produkcję nowej pięciostopniowej przekładni, która jest o 5 kg lżejsza od dotychczas stosowanej.

System ISG będzie od wiosny 2009 dostępny w trzech modelach rodziny Cee’d z silnikami 1,4 CVVT i 1,6 CVVT. Według danych producenta Kia Cee’d 1,4 CVVT ISG ma obecnie średnie zużycie paliwa 5,7 l/100 km (-0,4 l/100 km) a wersja 1,6 CVVT ISG - 5,8 l/100 km (-0,5 l/100 km).

W 2009 roku do wprowadzony będzie wprowadzony do produkcje ten system z silnikiem 1,6 CRDi, a w 2010 roku także w innym modelach marki Kia.