Logo
WiadomościAktualnościKlient Pasją Citroëna - gala finałowa w Paryżu

Klient Pasją Citroëna - gala finałowa w Paryżu

Autor Andrzej Karaczun
Andrzej Karaczun

Rok po wprowadzeniu nowego wizerunku stworzonego w duchu Créative Technologie, w Paryżu ponad 1000 osób na zaproszenie AutomobilesCitroënwzięłoudział w gali podsumowującej konkurs „ Klient pasjąCitroëna”.

Klient Pasją Citroëna - gala finałowa w Paryżu
Auto Świat
Klient Pasją Citroëna - gala finałowa w Paryżu

Spośród pochodzących z 25 krajów koncesjonerów i autoryzowanych warsztatów naprawczych, 40 zostało nagrodzonych.

Po intensywnym dla Marki roku 2009, Dyrektor Generalny Marki Citroën, Frédérique Banzet, chciał wyróżnić tych, którzy osiągnęli najbardziej spektakularne rezultaty jakościowe.

- Jakość obsługi, satysfakcja klienta, a nawet obsesyjne dbanie o niego to jeden z naszych głównych celów. To one są kluczem do budowania coraz silniejszej marki obecnej na wielu rynkach. Dbanie o satysfakcję naszych klientów musi towarzyszyć dynamicznemu rozwojowi Marki i naszych produktów - powiedział Banzet ponad tysięcznemu audytorium.

Polską sieć dilerską, reprezentowali zwycięzcy - Andrzej Drewnikowski (DrewnikowskiSp.Zo.o.w Szczecinie, Goleniowie oraz Koszalinie) oraz Wiesław Jurczak (Motozbyt Białystok). Nie mogło również zabraknąć Jerzego Watoły, Prezesa Zarządu Stowarzyszenia Koncesjonerów Citroëna. Punkty reprezentowane przez obecnych na gali koncesjonerów zostały nagrodzone za najwyższy poziom obsługi klienta polskim rynku.

Autor Andrzej Karaczun
Andrzej Karaczun
Powiązane tematy: