Spośród pochodzących z 25 krajów koncesjonerów i autoryzowanych warsztatów naprawczych, 40 zostało nagrodzonych.

Po intensywnym dla Marki roku 2009, Dyrektor Generalny Marki Citroën, Frédérique Banzet, chciał wyróżnić tych, którzy osiągnęli najbardziej spektakularne rezultaty jakościowe.

- Jakość obsługi, satysfakcja klienta, a nawet obsesyjne dbanie o niego to jeden z naszych głównych celów. To one są kluczem do budowania coraz silniejszej marki obecnej na wielu rynkach. Dbanie o satysfakcję naszych klientów musi towarzyszyć dynamicznemu rozwojowi Marki i naszych produktów - powiedział Banzet ponad tysięcznemu audytorium.

Polską sieć dilerską, reprezentowali zwycięzcy - Andrzej Drewnikowski (DrewnikowskiSp.Zo.o.w Szczecinie, Goleniowie oraz Koszalinie) oraz Wiesław Jurczak (Motozbyt Białystok). Nie mogło również zabraknąć Jerzego Watoły, Prezesa Zarządu Stowarzyszenia Koncesjonerów Citroëna. Punkty reprezentowane przez obecnych na gali koncesjonerów zostały nagrodzone za najwyższy poziom obsługi klienta polskim rynku.