Kline pracował jako optyk, zanim w 1899 roku założył w Harrisburgu własny sklep z maszynami i rowerami. W 1900 roku zbudował swój pierwszy samochód i równocześnie został pierwszym w mieście dilerem samochodów. W 1905 roku Kline udał się do Yorku na zaproszenie producenta powozów Samuela E. Baily'ego. Jego zadaniem jest przeprojektowanie produkowanych w Yorku samochodów, które już wkrótce nosić będą nazwę Pullman. W 1909 roku Kline opuścił organizację Pullman i wraz z Bailym i Josephem C. Carrellem założyli nowe przedsiębiorstwo B.C.K. Motor Company, lokując produkcję samochodów w wytwórni powozów Baily'ego w York. Pierwsze 6-cylindrowe pojazdy zbudowane w 1910 roku zostały natychmiast wystawione do wyścigów. W 1911 roku B.C.K. Motors sprzedano konsorcjum z Virginii. W listopadzie 1912 roku ukończono nową fabrykę w Richmond. Samochody Kline Kar nigdy nie były drogie. Firma rozwijała się doskonale. W 1917 roku osiągnęła produkcje 500 aut rocznie. Po I wojnie światowej nastąpił kryzys. W 1924 roku, kiedy zamknięto fabrykę, wyprodukowano zaledwie 28 aut. Prezentowany model 6-55J wytwarzano w 1920 roku w pięciu wersjach nadwozia. Samochód był napędzany 6-cylindrowym, rzędowym silnikiem rozwijającym moc 25 KM.