Do 2010 roku wyprodukowano w Tychach ponad 1,3 mln egzemplarzy. Planowane zakończenie produkcji tego modelu zwolni miejsce na taśmach produkcyjnych dla Lancii Ypsilon.

Jednocześnie wciąż nieoficjalnie mówi się o lokalizacji europejskiej produkcji nowego Fiata Uno. Następca Pandy będzie już produkowany we włoskiej fabryce Pomigliano d’Arco. Fiat Seicento trafił do produkcji jesienią 1997 roku jako bezpośredni następca Cinquecento.

Ma długość 3,34 m i napędzany jest czterocylindrowym silnikiem 0,9 OHV o mocy 29 kW oraz 1,1 Fire o mocy 40 kW. W 2005 roku zmieniono pisownię jego nazwy na 600, co miało nawiązywać do sześćsetki z lat pięćdziesiątych.

Od 2007 roku Seicento na większości rynków zastąpiony został w ofercie Fiatem 500 najnowszej generacji. W Polsce sprzedano 290 tys. egz., chociaż w ostatnich latach model ten stracił popularność na rzecz Pandy.

Z całkowitej produkcji ponad 1,3 mln egz. najwięcej, bo 724 tys. sprzedano we Włoszech, 82 tys. kupili Niemcy, 46 tys. Brytyjczycy, a po 33 tys. Hiszpanie, Grecy i Holendrzy.