W zeszłym roku rynek amerykański był dla Land Rovera najważniejszy, sprzedaż wzrosła tu o 3,5 %. Większe przychody na bardzo konkurencyjnym rynku USA firma zawdzięcza przede wszystkim pomyślnemu wprowadzeniu do sprzedaży Range Rovera Sport. Sprzedaż tego modelu wzrosła o 80 %. Firmie powodziło się również na rozwijających się rynkach, takich jak Rosja, Środkowy Wschód czy Afryka Północna.
W Wielkiej Brytanii przychody Range Rovera Sport i Range Rovera wzrosły odpowiednio o 52 % i 12,5 %. W lipcu zakończono produkcję pierwszej generacji Freelandera, a Freelander 2 trafił do brytyjskich salonów sprzedaży dopiero w grudniu, który jest tradycyjnie słabym miesiącem w sprzedaży samochodów. Wbrew temu sprzedano prawie 900 egzemplarzy najmniejszego modelu.
Phil Popham, ogólnoświatowy dyrektor generalny, powiedział: „Rok 2006 był fantastyczny, zważając na to, że przez większą część roku nie mieliśmy w ofercie naszego głównego produktu. Ten sukces daje podstawę dobrej pozycji wyjściowej nowego modelu Freelander 2 na rynkach zagranicznych. Tą pozycję musimy w roku 2007 w pełni wykorzystać i dalej ekspandować.”