Designer Enrico Lavazzo daje jednak do zrozumienia, że bliskie jego sercu są takie perły jak Pagani Zonda czy Ferrari Enzo.
W dwumiejscowym samochodzie sportowym przed tylną osią zamontowano 12-cylindrowy silnik BMW w układzie V o pojemności 5,3 l. Jednostka oferuje moc 294 kW (400 KM), która przenoszona jest na tylne koła za pośrednictwem 5-biegowej skrzyni z możliwością zmiany biegów przyciskami na kierownicy. Lavazza GT-X z takim silnikiem osiąga według danych producenta 315 km/h.
Lavazza GT-X zbudowane jest na ramie rurowej, do której doczepiono elementy karoserii z włókien węglowych. Przez demontaż panelu dachowego coupe zmienia się w szybkiego roadstera. Samochód ma 4190 mm długości, 2000 mm szerokości i 1050 mm wysokości, a rozstaw osi wynosi 2650 mm.
Lavazza GT-X V12 5.3 w chwili obecnej poddawane jest testom eksploatacyjnym. Na razie nie zdecydowano, czy samochód trafi do produkcji, jednak pewne jest, że jeśli znajdzie się kilku bogatych klientów zainteresowanych kupnem samochodu, Simbol Design podejmie się produkcji jednostkowej.
Galeria zdjęć
Lavazza GT-X V12 5.3: najnowsze osiągnięcie spółki Simbol Design
Lavazza GT-X V12 5.3: najnowsze osiągnięcie spółki Simbol Design
Lavazza GT-X V12 5.3: najnowsze osiągnięcie spółki Simbol Design
Lavazza GT-X V12 5.3: najnowsze osiągnięcie spółki Simbol Design
Lavazza GT-X V12 5.3: najnowsze osiągnięcie spółki Simbol Design
Lavazza GT-X V12 5.3: najnowsze osiągnięcie spółki Simbol Design
Lavazza GT-X V12 5.3: najnowsze osiągnięcie spółki Simbol Design
Lavazza GT-X V12 5.3: najnowsze osiągnięcie spółki Simbol Design
Lavazza GT-X V12 5.3: najnowsze osiągnięcie spółki Simbol Design
Lavazza GT-X V12 5.3: najnowsze osiągnięcie spółki Simbol Design
Lavazza GT-X V12 5.3: najnowsze osiągnięcie spółki Simbol Design
Lavazza GT-X V12 5.3: najnowsze osiągnięcie spółki Simbol Design