Lexus GS 460 otrzyma 8-cylindrowy silnik o pojemności 4608 cm3, jednostka zaoferuje 255 kW (347 KM) przy 6400 obr./min i maksymalny moment obrotowy 459 Nm przy 4100 obr./min. Jest to nieco mniej niż u flagowego LS 460 (280 kW/380 KM przy 6400 obr./min i 493 Nm przy 4100 obr./min), jednak i tak auto będzie szybsze od hybrydowej wersji GS 450h. Przyśpieszenie od 0 do 96 km/h ma się odbyć w 5,4 s, podczas gdy hybyda przyśpiesza w 5,9 s. Prędkość maksymalną wszystkich wersji modelu GS ograniczono do 250 km/h.

Zagraniczne media spekulują, że nowa generacja modelu GS pojawi się w roku 2010. Pod maską ma się pojawić bazujący na jednostkach formuły 1 silnik 5,0 V10, który napędzał będzie pierwszego supersportowego Lexusa, coupe LF-A.