Japoński Lexus przygotowuje broń największego kalibru. Pod koniec września w Paryżu zaprezentuje się 8-cylindrowa 5-metrowa limuzyna z przydomkiem „h”.
Trzeci model z napędem Lexus Hybrid Drive będzie oferowany z dwoma długościami karoserii – standardową i z karoserią wydłużoną o 12 centymetrów. Zamiast 12-cylindrowej jednostki, która w tej klasie jest raczej obowiązkiem, Lexus łączy benzynowy silnik 5,0 l V8 i bliżej niesprecyzowany napęd elektryczny. Podana została wyłącznie moc całkowita obu źródeł napędu – 450 KM oraz średnie zużycie paliwa 9,5 l/100 km. Moc będzie przenoszona poprzez przekładnię E-CVT sterowaną elektronicznie, która swoją charakterystyką przypomina skrzynie biegów z płynną zmianą przełożenia CVT.
Nowy flagowy model Lexusa będzie również wyposażony w przednie światła wykorzystujące technologię diod LED, tylne wszechstronnie regulowane siedzenia wyposażono w funkcję masażu.