Renault opublikował pierwsze oficjalne zdjęcia drugiej generacji sedana o nazwie Logan. Ta wersja przeznaczona jest na rynki Ameryki Południowej i w Brazylii jej sprzedaż rozpocznie się jeszcze w tym miesiącu.
Design nadwozia Logana z logo Renault nawiązuje do najnowszych modeli francuskiej marki. Inny jest przedni zderzak, charakterystyczna atrapa wlotu powietrza chłodnicy z dużym logo.
Zmiany dotyczą także wnętrza pojazdu. Nowy jest panel środkowy, który przejęto z Renault Clio i najnowszego Renault Sandero.
Do napędu wersji brazylijskiej Logana przewidziano silnik pojemności skokowej 1.0 l z możliwością zasilania benzyną (moc 77 KM) i etanolem (moc 80 KM). Obie występują z pięciobiegową przekładnią manualną.
Pierwsza generacja Logana w Brazylii pojawiła się w 2008 roku. Od tego momentu sprzedano 210 tys. egz. W Bazylii pod marką Renault obok Logana sprzedawany jest jeszcze model Sandero i Duster.