w Dorridge w hrabstwie Warwickshire, aby w oparciu o podzespoły Rovera P4 budować własne sportowe samochody. Nadwoziem w tym projekcie zajęli się panowie Richard Mead i Abbey Panels. Do napędu używano 6-cylindrowych silników Rovera o pojemności 2103 ccm lub 2392 ccm. Obydwa z mieszanym górnym i dolnym rozrządem. Samochód z mniejszym silnikiem osiągał maksymalną prędkość 146 km/h, z większym - 160 km/h. Wysokie koszty produkcji oraz podzespołów Rovera dosyć szybko wyeliminowały ten samochód z rynku. W firmie Wilks, Mackie&Co wytwarzano te pojazdy do roku 1951. W latach 1951-52 produkcję kontynuowano w firmie Marauder Car Co Ltd. z siedzibą w Kenilworth również w hrabstwie Warwickshire. Tutaj też zastosowano jednostkę napędową zasilaną przez trzy gaźniki. Prawdopodobnie powstały tylko dwa samochody z tym napędem. Natomiast w latach 1950-52 powstało łącznie zaledwie 15 sztuk tego pojazdu.