Od momentu wejścia na polski rynek Mazda Motor Poland odnotowuje comiesięczny wzrost sprzedaży, przekraczając od początku roku liczbę 300 samochodów wydanych w miesiącu (w styczniu: 305, w lutym: 327, w marcu: 368).

Od czerwca 2008 r. sprzedanych zostało w sumie już 2 636 samochodów marki Mazda.

Największym zainteresowaniem cieszy się nadal Mazda6 (358 szt. od stycznia 2009 r. ), a w dalszej kolejności Mazda2 (260) i Mazda3 (259).

Sprzedaż styczeń-marzec 2009

Model Egz.Mazda2260Mazda3259Mazda534Mazda6358Mazda MX-53Mazda CX-786

Bardzo się cieszymy, że już tylu klientów wybrało samochody Mazda. Jest to wynikiem ciągłego wzrostu świadomości marki, doskonałej jakości naszych produktów oraz konkurencyjnych cen – podsumował wyniki pierwszego kwartału Wojciech Halarewicz, dyrektor zarządzający Mazda Motor Poland.