Od czerwca do końca grudnia 2008 r. nabywców znalazło 1 636 samochodów marki, przy czym największą popularnością cieszyła się Mazda6 (665 samochodów) i Mazda2 (488), a zaraz za nimi Mazda3 i CX-7.

Wynik ten przewyższył pierwotne plany, pozwalając na osiągnięcie ok. 1% udziału w rynku samochodów osobowych. Rosnące zainteresowanie klientów doprowadziło do otwarcia nowych salonów. Do pierwszych 11 punktów dealerskich szybko dołączyły kolejne – w Rzeszowie, Olsztynie, Słupsku i Lublinie.

Mazda -sprzedaż w 2008 roku w Polsce

MODELLiczba egz.

Mazda2488Mazda3284Mazda550Mazda6665Mazda CX-7139Mazda MX-510Razem:1 636

W 2009 r. do oferty Mazdy dołączy Mazda MX-5 po faceliftingu oraz całkowicie nowa Mazda3, w wersji sedan i hatchback.Planowany jest również dalszy rozwój sieci dealerskiej – już w pierwszym kwartale 2009 r. otwarte zostaną salony i serwisy w Toruniu i Bielsku-Białej.