Logo
WiadomościAktualnościMazda przedstawiła swój plan na najbliższe lata

Mazda przedstawiła swój plan na najbliższe lata

Autor Robert Rybicki
Robert Rybicki

Realizacja czteroletniego planu „The Mazda Advancement Plan (MAP)” rozpocznie się w bieżącym roku i potrwa do roku 2010.

Mazda przedstawiła swój plan na najbliższe lata
Auto Świat
Mazda przedstawiła swój plan na najbliższe lata

Mazda przedstawiła swój czteroletni plan The Mazda Advancement Plan, który realizowany będzie w latach 2007 – 2010. Plan przewiduje innowację produkcji i reformy strukturalne. Termin reformy strukturalne oznacza m. in. poszerzenie współpracy Mazdy z macierzystym Fordem. Zarazem Mazda chce polepszyć postrzeganie marki zarówno wśród klientów, jak i na rynku oraz zwiększyć zyski.

Do planu średniookresowego Mazda przygotowało trzy podstawowe filary numeryczne: 1,6 mln sprzedanych samochodów w skali ogólnoświatowej; uzyskanie zysku eksploatacyjnego ponad 200 mld jenów i zwiększenie wskaźnika rentowności sprzedaży o 6 procent przy zapewnieniu stabilności wypłacanych dywidend.

W planie dokładnie są opisane zmiany na poszczególnych rynkach. W Chinach Mazda planuje sprzedawać 300 tys. samochodów rocznie. Żeby zrealizować ten cel firma musi odpowiednio dostosować całą sieć dealerską w Chinach. W Ameryce natomiast Mazda planuje skupić się na image i efektywniejszym pozyskiwaniu młodszych klientów. Jednym z celów, które mają być osiągnięte jeszcze w tym roku, to zwiększenie produkcji samochodów w Japonii do 996 tys. egzemplarzy.

Autor Robert Rybicki
Robert Rybicki
Powiązane tematy: