Ale to dziwne. Od wielu lat szalone prototypy Mazdy z pofalowanymi nadwoziami zapowiadały język stylistyczny Nagare Flow, który miał być obecny na wszystkich modelach tej marki. Nic z tego nie wyszło, bo pomysłodawca tych fikuśnych przetłoczeń – Laurens van den Acker – odszedł do Renault. No i lipa!
I co dalej? Ano Mazda zatrudniła pana Maeda (dostał te pracę przez nazwisko, nie ma co), który porzucił dorobek poprzednika i wziął się za tworzenie nowego języka stylistycznego - Kodo. Tak przy okazji – komiczne jest to, że jedynym autem zaprojektowanym w duchu Nagare Flow jest Mazda 5 z kilkoma przetłoczeniami na drzwiach.
A co z Shinari? To czterodrzwiowe coupe, którego jedynym raison d’etre jest wygląd, dlatego ja już się zamykam, a wy patrzcie na pierwszą Mazdę zaprojektowaną w stylu Kodo, która pokazuje, jak wyglądać będą w przyszłości auta z Hiroszimy. Może tym razem się uda…
Galeria zdjęć
Mazda Shinari jest jak szklana kula
Mazda Shinari jest jak szklana kula
Mazda Shinari jest jak szklana kula
Mazda Shinari jest jak szklana kula
Mazda Shinari jest jak szklana kula
Mazda Shinari jest jak szklana kula
Mazda Shinari jest jak szklana kula