Samochód został wyposażony w dolnozaworową, rzędową, 6-cylindrową jednostkę napędową o pojemności 2562 ccm. Napęd na tylną oś przekazywany był przez czterostopniową (trzy plus overdrive) skrzynię biegów. Wszystkie koła zostały wyposażone w hamulce, które miały centralne smarowanie. Ot i wszystko, co można o tym aucie powiedzieć. Niczym szczególnym się nie wyróżniało - typowa stylistyka z płaską chłodnicą. Ciężki, dość wolny samochód rozwijał maksymalną prędkość około 90 km/h i pomimo wspomagania ze słabymi hamulcami. Na pewno był bardzo solidnie zbudowany, ta cecha charakteryzowała wszystkie ówczesne Mercedesy.
Mercedes 260 Stuttgart 1928 r. Niemcy
W okresie, gdy największymi gwiazdami Mercedesa były modele SS i 460, niemiecka firma wytwarzała równolegle tańsze i o wiele skromniejsze samochody. Przykładem może być model 260 produkowany w latach 1928-33 w wielu wersjach nadwozia, od czterodrzwiowej limuzyny począwszy poprzez roadstery, parę wersji kabrioletów, na karoseriach budowanych na specjalne zamówienia kończąc.
Auto Świat
Mercedes 260 Stuttgart 1928 r. Niemcy