Chociaż rynek samochodowy przeżywa kryzys, spółka Mercedes-AMG GmbH odnotowała w zeszłym roku wzrost sprzedaży i rekordowy wynik 24 200 egzemplarzy, rok wcześniej sprzedano 20 300 pojazdów. Najwięcej Mercedesów AMG sprzedano w USA (38 %), drugim najważniejszym rynkiem są Niemcy (13 %), a trzecim Japonia (8 %). Na rodzimym rynku AMG swoją pozycję wzmocniło o 34 %.
Najlepiej sprzedawanym modelem był w zeszłym roku C 63 AMG, które trafiło do 8 100 klientów. Roadster SL 63 AMG sprzedano w ilości 3 050 egzemplarzy. Wynik i prestiż klasy SL poprawiło ekskluzywne wcielenie SL 65 AMG Black Series z 12-cylindrowym silnikiem, które powstało w limitowanej edycji 350 sztuk.
Popularne są również inne produkty AMG. Pakiety sportowe dla standardowych modeli odnotowały wzrost sprzedaży o 73 %. Dwukrotnie większą popularnością cieszyły się także kursy sportowej jazdy AMG Driving Academy (usługa dostępna jest od roku 2007). Konkretnych danych jednak oficjalnie nie podano.
AMG oczekuje, że zainteresowanie będzie dalej rosnąć. Do końca przyszłego roku zaplanowano otwarcie 175 nowych salonów AMG Performance Center, które intensywniej współpracują z klientem. W chwili obecnej salony działają w 15 krajach.
Plany na przyszłość obejmują również obniżenie zużycia paliwa i emisji – konkretnie do roku 2012 o 30 %. Pomóc ma w tym wprowadzenie w przyszłym roku bezpośredniego wtrysku paliwa i funkcji stop-start, a także oszczędniejszej pompy i innych podzespołów.