Firma MB Motors otworzyła autoryzowaną stację dla mieszkańców Poznania, natomiast Rita Motors od połowy września zaprasza klientów w Kielcach. Dzięki świętokrzyskiej lokalizacji Mercedes-Benz jest pierwszą marką z segmentu premium, która posiada punkty sprzedaży i serwisu we wszystkich polskich województwach.

Do nowego obiektu firmy MB Motors, z autoryzacją na samochody osobowe i dostawcze, łatwo jest dojechać dzięki bliskości autostrady A2. Salon dysponuje powierzchnią ponad 600 mkw., podobnie jak serwis, który może obsługiwać jednocześnie do 10 samochodów.

Dodatkowo MB Motors oferuje usługi blacharsko-lakiernicze. To już drugi, po Warszawie, punkt dealerski firmy MB Motors. Ten powstał w rekordowym tempie. Budowa rozpoczęła się w styczniu, natomiast już pod koniec sierpnia stację odwiedzili pierwsi klienci.

Z kolei punkt dilersko-serwisowy Rita Motors w samym centrum Kielc ruszył w pierwszej połowie września. Obiekt ma 860 m powierzchni, z czego 340 to salon sprzedaży. Na pozostałych serwisowych 520 m może być obsługiwanych jednocześnie do 10 samochodów osobowych i dostawczych.

- Dzięki ostatnim nowym lokalizacjom Mercedes-Benz jest już obecny we wszystkich województwach. Na klientów czeka w sumie 41 autoryzowanych punktów obsługi, w tym 36 sprzedaży. W ostatnim czasie pracowaliśmy nie tylko nad dostępnością marki dla klientów, ale także nad jakością obsługi klienta oraz jakością napraw samochodów. Jest to dla nas absolutny priorytet i widać, że jesteśmy na dobrej drodze – mówi Przemysław Rajewski, dyrektor rozwoju sieci dilerskiej Mercedes-Benz w Polsce.