MG TF LE500 jest pierwszym samochodem, który zaczął zjeżdżać z taśm produkcyjnych fabryki w Longbridge po jej przejęciu przez nowego właściciela. Najpierw powstanie 500 sztuk auta w serii wprowadzającej, z której udało się już sprzedać 80 % egzemplarzy. Auto dostępne będzie wyłącznie na rynku brytyjskim.
Jak podaje magazyn BusinessCar na limitowaną edycję nawiąże w przyszłym roku standardowa produkcja, która przebiegać będzie w zakładach w Longbridge i w Chinach. Producent zakłada, że rocznie powstawać będzie 4000 sztuk roadstera TF, a cena auta miałaby być niższa od Mazdy MX-5. Na rynek europejski trafiać mają wyłącznie pojazdy budowane w Wielkiej Brytanii.
Producent nie chce liczyć wyłącznie na jeden model, tak więc w roku 2010 ofertę miałby poszerzyć rodzinny sedan bazujący na modelu Roewe 550. Dalej powinien się pojawić hatchback wielkości Forda Focusa, mały samochód konkurujący modelom Ford Ka, Fiat 500 czy Renault Twingo. Na późniejszy termin zaplanowano premierę nowego samochodu sportowego, który zastąpi obecny roadster TF.