Countryman to bodaj największe auto w historii Mini i jednocześnie najnormalniejsze. Zamiast udziwnionych drzwi z Clubmana mamy dwie pary tradycyjnych i najzwyklejszą w świecie, podnoszoną klapę bagażnika. Deska rozdzielcza też nie zaskakuje – jest bardzo podobna do tych znanych z innych modeli tej marki.
Fajny jest za to środkowy tunel biegnący przez całe wnętrze. Ekstra wygląda w nocy, gdy jest podświetlony. Niestety, nie ma go, gdy wybierzesz model z trzyosobową tylną kanapą, która jest w wyposażeniu opcjonalnym. W standardzie są cztery fotele. Minie jeszcze trochę czasu, zanim Mini stanie się praktyczny.
Wieśniak ma napęd na cztery koła i kilka silników (benzynowych i wysokoprężnych) o mocy od 90 do 184 KM. Nie brakuje oczywiście sztuczek obniżających zużycie paliwa (system stop&start czy wskaźnik optymalnego momentu na zmianę biegów) i elementów znanych z BMW (choćby automatyczna, sześciobiegowa skrzynia).
Nowy Mini ma niby napęd na cztery koła, pozamiejską nazwę i bojowy wygląd, ale sądząc po zdjęciach, nie nadaje się do jazdy w terenie.
Galeria zdjęć
Mini Countryman to wieśniak
Mini Countryman to wieśniak
Mini Countryman to wieśniak
Mini Countryman to wieśniak
Mini Countryman to wieśniak
Mini Countryman to wieśniak
Mini Countryman to wieśniak
Mini Countryman to wieśniak
Mini Countryman to wieśniak
Mini Countryman to wieśniak
Mini Countryman to wieśniak
Mini Countryman to wieśniak
Mini Countryman to wieśniak
Mini Countryman to wieśniak
Mini Countryman to wieśniak
Mini Countryman to wieśniak
Mini Countryman to wieśniak
Mini Countryman to wieśniak
Mini Countryman to wieśniak
Mini Countryman to wieśniak
Mini Countryman to wieśniak
Mini Countryman to wieśniak
Mini Countryman to wieśniak
Mini Countryman to wieśniak
Mini Countryman to wieśniak
Mini Countryman to wieśniak
Mini Countryman to wieśniak
Mini Countryman to wieśniak
Mini Countryman to wieśniak
Mini Countryman to wieśniak
Mini Countryman to wieśniak
Mini Countryman to wieśniak
Mini Countryman to wieśniak