W październiku salony opuściły 1062 auta spod znaku Trzech Diamentów, co stanowi prawie 80 % wzrost. W ciągu pierwszych 10 miesięcy tego roku sprzedano 7326 samochodów, czyli o 82 % więcej niż w tym samym okresie 2008 roku.

Lancer - jeden z dwóch najlepiej rozpoznawalnych modeli Mitsubishi - okazał się najpopularniejszym modelem października i pierwszych 10 miesięcy 2009 roku, drugie miejsce w obydwu okresach nadal zajmuje Outlander, a trzecie odpowiednio L200 i Colt.

Rośnie sprzedaż terenowej legendy Mitsubishi Pajero i modelu L200 - jedynego pickupa w Polsce, oferującego zaawansowany system napędu 4x4 Super Select, przydatnego zarówno w terenie, jak i na drogach utwardzonych.

W ciągu dziesięciu miesięcy tego roku najpopularniejszym Mitsubishi okazał się Lancer – sprzedano 3081 takich aut (1221 Lancerów Sedan, 1780 Lancerów Sportback i 80 Lancerów Evolution).

Na drugim miejscu uplasował się Outlander, który trafił do 2392 klientów, na trzecim Colt (1215 sztuk w tym 954 auta 5-drzwiowe i 259 3-drzwiowych).

O 20 % więcej klientów zdecydowało się na zakup Mitsubishi Pajero.

W październiku rolę bestsellera pełnił Lancer - 518, drugie miejsce zajął Outlander - 308, a trzecie L200 - 125 sztuk.